Biddragsgivare

Jag vill också ha en mystisk bidragsvigare som Evve har!
Min budget med 26 kr kvar i ännu en vecka kommer gå i diket idag när jag såg att Eliza´s Matburk börjar bli tom.
Varför är det ingen som vill köpa min jättesnygga simpsons cykel!? Då hade allt vart grejjhöjta!

Sitta i solen nere på stan och njuta utan glass. Det är inte vår.
Tvinga med Jonna på grillning så hon kan köpa potatissallad (jag hade kött). Det är inte riktigt vårgrillning.
Göra upp eld med pinnar för att få värme i lägenheten. Det är lite neandertal.

Önskelista;

1.Dator som går att använda (kunna ha illustrator och PS cs3 på)
2.Nya Converse..de fina vita o röda på Stadium..Dreggggglar.
3.En ny cykel så jag kan cykla överallt och slipper bakterier och virus i bussar.
4.Lite garn o mönster så jag kan sitta och sticka som en gammal nucka åt syrrans ungar osv. -tragiskt-
5.Att Carola kommer bli bortglömd av svensk media och få flytta ut i en skog och sitta där resten av sitt liv o sjunga Jesus sånger helt för sig själv.

Nu ska ja låna Jonnas Kamera (Just det, jag önskar mig en kamera också) åka ner till stan (med bussen och bli sjuk) och fota uppgifterna till Fotokursen så jag kanske får Godkänt..phu.

Gnäll...Gnäll...Gnäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0