Grupp(hopp)arbete

Denna onsdag har varit en lärorik dag på många sätt och vis. Vi samlades efter 10.00 i min lekstuga (lägenhet) för att fortsätta med våran Analys av  "Den lilla mosken på prärien". Efter mycket prat om matlagning, städning och tvättning....några gäspningar och lite chokladtedrickande övergick våra superplugghjärnor till lekskolestadiet.

En catfajt mellan Eliza och grannens sköra lilla vitflammiga katt spårade ur lite väl när vit päls började flyga runt gräsmattan så Fia tog ett hårt grepp om Elizas nacke och jag fick bära in henne igen och leka lite ansvarsfull mamma;
   -Eliza, om du ska hamna i slagsmål så fort du går utanför dörren så kommer det sluta med att du får vara inne resten av ditt liv!

Så det här har jag lärt mig idag;
   -Släpp aldrig ner en svart katt nära en vit katt.
   -När man ska ta hoppkort och hoppa som en groda ska man bara dra upp benen högt.
   -Fia kan få in 2 spegelbitar i näsan
   -Fia kan även få in en snusdosa i munnen utan att spy
   -Jag kan lura människor att jag sväljer en hårboll
   -Jag kan spotta ut en hårboll
   -Att aldrig träna combat när man redan har grym träningsvärk
   -Att 3 par byxor av 5 lätt kan spricka mellan benen om man tar hoppbilder en halv dag.
   -Fia kan även stoppa ner en penna i halsen.

  

Beviset på Speglarna i näsan och på att vi faktiskt har gjort annat än att plugga idag.. höhö
Och här nedan kommer även en instruktion av Sofia Johansson hur man får in en Kronans snusdosa i käften.
På hoppbilden från vänster; KungfuHelena, IcantuchtheskySofia, JaghopparrakthelatidenJenny och ElegantaEvve.


Kommentarer
Postat av: Bitte

att man ska måsta spy när man tittar in på din blogg

2008-04-28 @ 09:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0