Koranen, hoppbilder & snarkande katter

Ännu en perfekt "arbetsdag" med våran dunderarbetsgrupp!
Dagen började ganska seriöst eftersom alla var trötta och slutade med krampande skrattmagar och musik.

Medans min katt ligger brevid mig och snarkar värre än min pappa så passar jag på att skriva; vad-vi-gjort-idag-listan;

- Ätit Kex
- Lekt exorsisten med Jenny
- Blev sen tvungen att köra healing på henne med hjälp av Koranen, bergskristaller och ett kors.
- Ätit pizza med en människa som beställer såhär; "-Ja hej, jag skulle vilja ha en kebabpizza....UTAN tomater, utan svamp, utan, utan, med, med...och du, skulle jag kunna få en liten tallrik vid sidan om med isbergssallad och annanas??"
-
Sett hur Evelina ser ut med intryckt näsa. Väldigt komiskt! Min gick inte alls att trycka på.
- Hoppat (inte så högt med tanke på mina förstelnade lårmuskler höhö) och försökt göra ett snyggt K.
- Lägenheten har haft en frän stank av Tigerbalsam hela dagen. Och kanske lite glidmedel :O
- Jag och Jenny visade våra musikaliska talanger med våra specialinstrument (massagebord, kattleksak och stav) "oooooh Dagny, fem droppar till, do di do di do di doo!"
- Jag, Sofia och Evelina har även hunnit med att visa upp några Yogarörelser på den stora kullen vid vägen.
- Jag och Fia har brainstormat fram några helt underbara låtar i brist på annat roligt göra.

      


Och eftersom jag inte har nåt liv så har jag knåpat ihop en liten musikvideo till våran bästa sång...titta och njut. Känner mig snäll så jag slänger in texten också! ;)

"Här är en sång om Fröken Schnabel,
Hon kommer från Jonna Spiiks Fabler.
Hon har en lurvig barm,
Av den blir man varm."


Kommentarer
Postat av: Viki

Alltså brudar snygga bilder och bra sång!
Kram syrran

2008-04-26 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0