Somliga går med trasiga skor

Ja, nu har jag då fått några klagomål på att jag är en dålig bloggare! (Ta inte åt dej alls Jonna)
Men jag har ju faktiskt några punkter här till mitt försvar;

*Jag har flyttat från Guds planet till Betong/gangsta/jungeln
*Jag har suttit med en dator från 80 talet?
*Jag har varit allmänt stressad över livet

Men nu har jag iaf fått igång en dator som bara hänger sig var 5 minut så det här känns riktigt bra! Nu kankse jag kan komma igång med mitt bloggande o förgylla era gråa dagar igen!

I Lördags hade jag Fia och Jonna en liten lodardag på stan. Vi sprang runt på tantavdelningen på Nicole o provade kläder för under 100:-, testade hur det skulle kännas att vara en mygga med baoutaögon, provade babykläder, åt cheeesburgare och testade raggningsknep på skyltdockan Evas kusiner.



 
     

På kvällen tog jag med HetroJonna, Evelina och Nea till Scharinska goes gay där vi skakade våra rumpor i takt till några av gayvärldens absoluta favoritlåtar, pinkade på världens största toalett, gick ner i grottan (tolkas hur du vill) och Spanade in Transors Peruker.
Evve hade inte haft så kul på länge (mission snart completed) och Jonna har nog fortfarande men efter tjejers trånande händer på hennes oskuldsfulla kropp.
Tror till och med vi hann starta ett litet band med en hummande och handklappande karl nere i grottans inre...Vi kom dock inte på något Bandnamn till oss men ni få gärna komma med fina förslag! ^^

Så förutom att jag nu försöker föra en VÄLDIGT seriös dagbok där jag ska tacka tre saker o fråga om hjälp med tre saker och säga tre saker som vart bra med dagen... (för att bevisa att Mia inte har så mkt att säga till om, när det gäller ens självkänsla) så roar jag mig med att springa gatorna upp och ner här på Ålidhem och få hjärtsnörp så fort jag ser en polisbil.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hmmm.. jag ska också skaffa en blogg. Då ska du få se alla bilder jag.... knäpper på dagarna...

2008-04-09 @ 18:06:35
Postat av: Dana

haha, fin film. hahah.........

puss.

2008-04-14 @ 18:10:58
URL: http://danis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0