Spasmiska anfall=Otillfredställd?

När en människa börjar hångla sig själv i armvecket är det nog dags att börja fundera på om man bör sätta sig och titta på romantiska filmer eller hyra in en strippa för att dämpa sitt närhetsbehov lite.

Idag har jag då även lärt mig att man kan få konstiga spasmiska anfall om man får pippa för lite! Iallafall efter en tolkning av dagens Top model och den kutryggiga tösen som fick åka ambulans.
Fy fan vilken tur att man är kvinnornas motsvarighet till Don Juan så man slipper sjukhusvistelser. För som student har man inte råd med akuta problem som slutar i en 8 timmars väntan i ett vitt hus med massa miljonärer i vita rockar som yr omkring!
Undra om jag skulle kunna få kebabtanten på fall? Skulle jag då få gratis Kebab resten av min vistelse i Humhuset? Skulle jag få gratis godis som jag kan Skänka till Jonna och i utbyta kunna få äta hennes Pajer varje dag? Undra om hon skulle skrika "EN KEBAB!!!!" när hon uppnår oanade höjder??

Det finns ung 2000 miljonärer i Umeå läste jag i Vk idag. I Umeå bor det 111 571 st. 
Det innebär att  1,2% av Umeås befolkning är Miljonärer! Inte så dålig chans att bli miljonär som jag ändå trodde. Undra om mina chanser ökar om jag börjar vandra fram och tillbaka på vasaplan om dagarna istället för att vara duktig och gå till skolan? Vem vet...där nere finns det massa olika individer...nån kankse får för sig att skänka nån miljon till mej bara för att jag är glad och säger -Ha en trevlig dag! När jag möter dom?!
För på universitetet är det nog inte så stor chans...alla vet ju att vi studenter lever på nudlar (som fan ha blivit dyra!) för att ha råd med våran "Studentlitteratur" (alkohol, droger, hårfärg, tatueringar och trashiga outfits).


Dagens Rubrik; "Hjälp! Gurkan blev för salt! Mat-Tina vet hur man gör"

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska man göra när man hånglar med skyltdocker då?????

2008-04-10 @ 10:07:54
Postat av: Helena

Då ska man bara njuta och ta emot! ;)

2008-04-10 @ 16:20:02
URL: http://hemmarne.blogg.se
Postat av: Anonym

undrar om du tänker på att de har kameror i alla affärer???????

2008-04-10 @ 17:10:49
Postat av: Fia

SNO INTE KEBABTANTEN AV MIG! du skulle bara våga!

2008-04-10 @ 22:03:48
Postat av: Helena

Bitte; Ja men jag har ju själv kamera och dokumenterat det serrö!! ;P

Fia; Vi få väl se.... ;)

2008-04-10 @ 22:48:01
URL: http://hemmarne.blogg.se
Postat av: Jonna

om du fixar gratis godis åt mig så hejar jag på dig helena!

2008-04-10 @ 23:23:12
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Helena

Haha! Klart jag fixar godis till dej!! :D

2008-04-11 @ 12:00:23
URL: http://hemmarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0