UWC on Ålidhood

Idag har jag hittat spår av en UWC (Unidentified walking creature) MITT här på Ålidhem! Det hela började med en väldigt regning promenad till Ålidhoods centrum för lite sockerinhandling. Jag var väldigt hungrig på vägen dit och i min hungerdimma kom jag ihåg att Farmor en gång sa att om man gick vilse i skogen och blev hungrig kunde man äta skotten på granar och tallar för att stilla magmonstren.


På vägen tillbaka med två kassar fulla med sockerprodukter (OCH även väldigt ekologiska chips, med ekologiska kryddor, oljor och potatis) ser jag några väldigt ovanliga och konstiga "fotavtryck" på marken. Dom slingrade sig fram mot Jonna Spiiks hus och jag kände direkt att det var något olustigt med det hela. Jag fotograferade genast spåret (AK4´s fot är bredvid som jämförelse) och ringde jourtelefonen för UWC i västerbotten. Så jag hoppas dom hittar varelsen och att den inte hunnit attackera Jonna Spiiks lägenhet nu när hon jobbar och tjänar pengar i helgen (helg)!



BTW (som Sofia skulle säga) så var det här bland det roligaste jag sett idag.
Rubrik på aftonbladet; HÄR BOR PARIS NORSKA SLÄKT
Jag tyckte att dom va så oerhört lika att jag var tvungen att mixtra lite snabbt i photoshop för att få reda på hur det skulle sett ut om Paris Hilton hade öppnat dörren för en journalist hemma i sitt lilla norska hus.
GULEBÖJJ, GULEBÖJJ, GULEBÖJJ!!!!
Oj ursäkta....jag fick lite ticks...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0