Gay, Gay-Gaylord

En till natt på posten avklarad!

Samtal i kodningsrummet 05.30;

Kille 1: Kolla den här killen heter Svärd i efternamn! Jag har en kompis som heter Sköld. Coolt om dom skulle gifta sig och få ett barn. Svärd-Sköld.
Kille 2: Aah, tänk om barnet skulle heta King! King, Svärd-Sköld!

Några minuter passerar.

Kille 1: Tänk om någon skulle heta Gay i efternamn och gifta sig med nån som hette Gaylord i efternamn!!
Kille 2: Och barnet hette Gay! Gay, Gay-Gaylord!!

Några minutera passerar igen.

Kille 2: Assar är ju ett coolt namn!
Kille 1: Ah, det är riktigt GRYMT!
Kille 2: Fast...Assar, Asså, jag tänker bara på porrfilmer då...
Kille 1: Hmm!

En kodningstimme innan detta ser jag ett bekant namn; Urban. Jag blev glad för jag kom på hur mkt jag saknar Sara och Ubbe. Men den här Urban hette Livning i efternamn. Vilket jag i några sekunder tyckte va coolt...tänk o heta Living i efternamn..det måste va Engelskt....
Tack gode gud att jag till slut fick igång hjärnan.... ;)

Annars har jag inte gjort så mycket mer än att handstämpla julkort i 9 timmar! Så tacka för fan inte de du får dina julkort av, tacka mig!

Kommentarer
Postat av: Sara o Ubbe

Vi saknar dig också! Ses väl på juldan?

2008-12-18 @ 20:25:05
Postat av: Helena

Nej, tyvär. Känner att de dagara jag är hemma ska umgås med barnen.. :S

2008-12-19 @ 11:07:10
Postat av: Sara

Det kan jag förstå. Julfirande med Gollan o Jenny då?

2008-12-20 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0