"Hej, ska vi leka?"

Vad gör man när ens bästaste lekkompis har gått och blivit en hard working woman!? Sofia jobbar på Plantaget och ger kunder roliga råd om hur dom kan döda sina blommor, bygger ihop små "hus" & har kunder som spyr.
När hon väl får ledigt har hon migrän, eller åker till Kalix (K to the X).
Men i förrgår blev jag glad när jag fick fina sms av henne...så jag måste publicera våran konversation både eftersom dom ofta är så otroligt vuxet/moget skrivna och dels för att jag faktiskt saknar min lekkompis!

Sofia: "Heeej hånny" Nu åker jag lastbil.
Fy fan va häftigt det är, önskar att du varit här.
Du hade uppskattat det lika mkt som jag!
Man sitter ashögt upp, väldigt bekvämt och
det finns till och med kaffebryggare och micro här!"

Jag: "Hahaha GUD va söt du är!
Du får inte krossa mitt hjärta till veckan raring!
Haha får du ligga i sängen? ;)
Jag ser en dokumentär om englands minsta pojke
och sitter och lipar! haha"

Sofia: "Men även om vi blir separerade nästa år så lovar
jag att du är den enda flatan i mitt hjärta. ;)
Vi kommer ju fortsätta att vara bästaste bästa vänner!
Vi kan gå på cirkusskolan tillsammans,
stalka *CENSUR* & rita fula illustrationer av *CENSUR*.
Haha, nä? Gråter du hånny??
Haha, det kan du ju inte göra. Inte hjälper det honom. :D"

Jag: Ja och lite gråter jag för jag komma sakna dig
lite mkt ju din svampfitta! ;)
Men han va ju så söt men komma dö ju! :(
Glöm int att vi också ska *CENSUR CENSUR CENSUR* Hehe

Sofia och jag har stora planer för denna sommar. Stora lekplaner. Några saker låter jag fortsätta vara censurerade. Men vi ska bland annat köpa små gummibåtar med åror och leka "krockbilar" på nydalasjön. Pynta hundbajs med glitter (som faktiskt är den nya konstgengern i US and A), åka till Ö-vik och bada på paradisbadet, ha lekdagar på stan & mycket mer!

Och idag kommer min andra Bästaste lekkompis (även min personliga tränare och matmor) Jonna-från-haparanda hem! Jipiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0