Im the next McSteamy

Introduktionsdag på Posten:

-Fått JÄTTEsnygga postenkläder
-Suttit i 7 timmar och lyssnat på massa teoretiskt babbel om posten
-Ätit en "matig" macka
-Spelat pingis
-Fått bullerskador av maskiner
-Lärt mig massa postnummer
-Blivit fotad till min jättefina namnbricka
-Lärt mig vad A och B post är och massa förkortningar som; NKI(nöjd kund index), ODR(oadresserad gruppreklam) & SSM(Storbrevssorteringsmaskin)!

LIvet är lite bittert...men jag är iaf snygg i min nya postenoutfitt...ehm!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem fan är mc steamy??? Jag har hört om mc hammer... men de är inte logiskt heller.

2008-06-03 @ 07:54:28
Postat av: bitte

trodde man skulle få se dig på bild i dina snygga postenkläder.kram

2008-06-03 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0