Rumpmassage

Ännu ett 10 timmars pass avverkat! Men detta pass började jag med att kliva in i vårat "stora relaxrum". Ung 2kvm stort. Inte alls så jättetrångt med tanke på att det finns 2-3 träningsmaskiner + en massagestol från 50-talet där inne!
Jag provade massagestolen. Den lät. Det var trevligt. Försökte äta äpple i stolen men äpplet ville komma upp lika snabbt som det kom ner. Alltså ingen höjdare att äta ett rött äpple samtidigt som man sitter i en massagestol från 50-talet!


I söndags var jag och Jonna på Strömpilen och köpte en basketboll (Jag var sämre än jag mindes mig vara). Vi hann också gå in på Elgiganten för att leka av oss lite (spela PS3, Wii & Xbox360). Medans Jonna stod som fastklistrad vid Guitar hero spelade jag Super Mario Atlethic eller något liknande på Wii. Jag svär och muttrar lite för jag får som int igång kontrollerna så bra när det helt plötsligt kommer fram en ca 5-6årig pojke och säger.

-Jag har det där spelet hemma. Jag är bra.
-Jasså? Men då kankse du kan visa mig hur man gör då?


Det slutar med att pojken "Snor" all min speltid. Spelar och pratar och visar allt han är bra respektive dålig på. Och för varje bana han spelar så säger han:

-Om du hade spelat så hade du kommit sist!

Han va söt iallafall. Ville inte erkänna för pojken att om jag hade övat lika mycket som han så hade jag klått han med stooor marginal på alla spel. Vill ju ändå att han ska få leva i ovisshet om att han inte är dålig på något, ett litet tag till iaf.

I Lördags Var jag och Jonna på Bio och såg Sex & the City. Helt otroligt att alla (förutom vi) som gick och såg den var uppklädda med kortkorta kjolar, klänningar eller leggings! Även om filmen mest handlade om vad dom hade på sig för kläder...sk fashion..öhm..Så lyckades jag lipa 3-4 ggr iaf! Ingen sommar utan reggie liksom! ha!
När vi var på väg ner till Bion hände ännu en liten märklig sak.
En Asiatisk man närmade sig oss och frågade på knakig Engelska om alla affärer var stängda.
Vi svarade trevligt och sa att vi skulle på Bio och var tvugna att gå. Men mannen fortsatte prata och samtalsämnet spårade ur totalt.
Jag berättade för honom att Jonna träffat sin Man i Ålidhems kyrka, att vi var jättetroende men ändå får "fucka around".
Försökte även lära honom att man kallar präster här i sverige för "Ers Leverpastej". Men han hade väldigt svårt att uttala det. Hoppas han försöker iallafall!

Kommentarer
Postat av: Fia

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA! skrattar så att jag gråter du är så jääävla stöööörd. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA I LOVE you!

2008-06-25 @ 09:40:02
Postat av: dana :)

ahhaha. kul film :P

sex and the city äger<3

2008-06-25 @ 17:59:02
URL: http://dddana.blogg.se/
Postat av: Helena

Aaah så du ha också vart o sett den på bio? Grät du också syrran?? ;P

2008-06-25 @ 18:37:35
URL: http://hemmarne.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vi har också fått en massagestol på Nyckelpigan nu men jag skulle nog inte komma på iden att äta i den.De gör nog bara du!!! Ha de så gott Kram Ingela

2008-06-26 @ 16:05:23
Postat av: Helena

Nämen HEEEJ Ingela!! Va kul att du läser min blogg! :P Hä va länge sen man såg dig! :D Kraam

2008-06-26 @ 17:46:53
URL: http://hemmarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0