Sccchmilla

På Måndag flyttar Smilla och Petra till Härnösand! Aldrig kul och säga hejdå även fast man vet att man kommer ses igen! För om ett år Petra då kan vi leka igen! Och då kan vi leka med både Smilla och din lilla bäbis! :D

Det har varit mycket hundar på senaste och mitt lilla hundhjärta skriker: "Helena köp en hund, titta så söt, kolla va mysigt...ååh Helena köööp mig!!!" Men, den där svarta saken på min tånagel viskar också i mitt öra ibland (ja ja är rätt vig); "Nej för satan. En hund i en liten lägenhet?! Nä. Tänk på hur mycket hundmaten kostar! Vem ska ta hand om hunden när du vill ut och sociala med folk som inte vill ha en hund med? Tid. Pengar. Plats!"

 Älskar dej även fast du känns som ett hårigt karlben!  
Ok, du kankse int är världens vackraste hund. Men du är ändå min Smilla! :)
Lite tvångsgos med en sovande Aston komm också med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0