Pitetumme

Efter min sömn på soffan inatt så har min kropp varit som gelé, som blå gelé. Knäsvag, trött, blåklädd & dallrig (då syftar jag på mitt fläsk när jag springer fort...hm vilket jag kankse inte gjort idag men).
Så vad har jag då gjort idag?! Jo det tänk ja tala om! Jag har suttit och sorterat post till Pitetown....941 Piteå, 944 Hortlax, 943 Öjebyn, 946 Lillpite, 945 Altersbruk, 942 Långträsk! Tro jag ska ta bort trycket på min tröja ("Dorotea hä ä stort dä") & byta ut Dorotea till Piteå istället! Dorotea har fan bara 917...PUNKT!

Så här ser en "vätskesamlingsigelkott-tumsak" ut och ni har även bilder på vad resultatet blir av att ha på sig den en hel dag. Och ont gör det!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0