Världsrekord

Såhär kan de se ut när man har världsrekordet i att "stoppa upp tändstickor i nästan med hjälp av tungan". Hela 32 st! Ont som fan kan det göra också när svavlet smälter ner i snoret och tränger sig in i slemhinnorna och pillar på "nysningsretningssakerna".
Känsliga besökare undanbeds att kolla på bild 2 (och nu antar jag att ni kommer och titta bara därför moha) som är en efter-i-näsan-bild.

 

Schhhlänger in en sommarbild också bara för att det är så underbart väder idag när jag ska gå och lägga mig!
Nu ska jag gå och drömma om dig ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå efter i näsan bild

2008-06-18 @ 08:36:20
Postat av: Helena

När dom kommit ut från snornäsan! :)

2008-06-18 @ 16:03:56
URL: http://hemmarne.blogg.se/
Postat av: dana

asså uusch syrran :P

men du har tyydligen galet stora näshål :P ahhaha!



pussochkram ocb nyp i stjärten!

2008-06-26 @ 21:55:04
URL: http://dddana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0