Alien in the Tummy

Igår tog jag på en Stor mage innehållande en bäbis. Det var konstigt. Jag har gjort det förut. Men den här rörde sig jättemycket.
Det måste kännas väldigt konstigt att ha något som rör sig och lever innuti ens kropp.
Undar om det känns ungefär som när man är skitdålig i magen och fisarna bara bubblar runt i tarmen och typ skriker efter hjälp för att hitta en väg ut bland allt det mörka??


Jag har hört att bäbisar har naglar redan när dom är jättesmå i magen. Igår låg jag och tänkte på om det är möjligt för en bäbis att "snitta" ut sig innifrån magen med hjälp av de långa naglarna. Dom ha ju ändå växt i nio månader och måste vara enormt långa!

Några andra saker jag faktiskt undrar över just nu också är;

1. Varför låter det alltid högst när man sväljer första klunken av något?
2. Varför blir det massa vattenbubblor i vattenglaset när det stått framme ett tag?
3. Varför står det en ren mitt bland bröden på ICA?


Kommentarer
Postat av: Jenny

hohoho 2an kan jag... de ha med syret att göra!!! :D

2008-05-21 @ 23:33:36
Postat av: Linda

häftig blogg!

2008-05-21 @ 23:35:32
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Bitte

Du ta och fråga på ica så får du svaret.Undrar om det är bland polarbröd?ta och kolla på påsarna tror det ska vara en ren på dem.Ja du har mycket att fundera på du "lilla gumman"KRAM

2008-05-22 @ 09:44:40
Postat av: Helena

Woo va duktig du är Jenny!! ;P Förklara mer ingående med alla atomer och molekyler så sånt så blir jag nöjd sen ;)

Och Bitte, ibland är jag rätt ironisk i mina inlägg. Men om du vill så kan jag fråga på Ica varför det står en uppstoppad ren där. Om du vill veta ;P

2008-05-22 @ 16:09:29
URL: http://hemmarne.blogg.se
Postat av: bitte

det var ju du som undrade och inte jag,jag vet ju varför

2008-05-22 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0