En helg i tatueringarnas tecken

Jag tror att det är B uppsatsens tråkiga atmosfär som får mig att "tatuera" allt & alla med Jonnas Superba penna!
Eller så är det Ubbes fina inköp för ca 13 pund....de två jättefina "armsockorna" från La "Ingländ" som sätter sina spår i min högra hjärnhalva!
Hur som haver så har både jag och Jenny provat Ubbes vackra tatueringar i helgen under Schlagerns timmar. Vi trivdes rätt bra i dom, tills vi märkte att dom hela tiden åkte ner från armen och såg mer ut som blå förtorkad förhud...
På tal om förud: Jag spelade faktiskt på 6 st Schlagerlåtar i helgen. Ingen av dom vann. Men Jenny vann. 3 kr iaf.
Och på tal om Schlager: jag kan verkligen inte sluta tänka på den "lilla" hästdolmen som stod här utanför för några veckor sedan. Några säger att den bara stack ut "saken" för att pinka. Men jag tror ändå han fick fjong när han fick syn på oss tre snygga blondiner/gulhåriga!
  
Bennys Kuponger(ingen vinst), Jenny (som för övrig kommit hem från skogstrollet men den historian berättar jag en annan dag) & Jag & den fina kroppsstrumpan.

 
Jenny ville så gärna ha ett minne av den soliga dagen då vi sitter med våran B uppsats, så jag designade en vacker sol. ehm. Och jag är numera ett levande varumärke.

 
Just de! Aston har fyllt ett år också! Grattis! Här väntar han tålmodigt på att få äta sin tårta (polarbröd, marsansås, hundmat på burk, grädde och hundgodis)


Och de här får jag inte heller glömma...Jonna har ett träd som man får lust att hoppa/studsa runt i.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0