Kenta & Barbiesarna

Ännu en effektiv dag med Barnboksläsning. Kenta och Barbiesarna var helt okey men inget slår Lill-Zlatan boken om tösen med sin bögmorbror och morbrorns "vän" som Lill-Zlatan har svårt att acceptera! ;)

Jenny har haft en dålig dag idag. Allt har gått fel. Hon har tappat örhängen, måstat äta fiskpinnar, tagit fel godis, struntat i att cykla för att det regnade och har fortfarande sin huvudvärk som ekar i huvudet. Jag försökte med lite tankekraft att bota henne men inget lyckades.

Jenny blev tillfångatagen i eftermiddag kl 15.18 av bibliotekets vakter. Hon hade helt enkelt en för ful frisyr för att vistas nere i skolans fängelsehålor och blev skickad till Hinsebergs kvinnofängelse istället. Hon försökte ringa sin Advokat (Leif. Silbersky) men varken jag, Jonna eller Jennys Advokat har lyckats få ut henne....ÄN!
Fortsättning följer...

   


Har föresten kommit på vad det var för spel som jag letade efter i förra inlägget. Detta:




Någon som kommer ihåg?? ;)
Det är faktiskt rätt konstigt att man inte blivit helt skadad av nintendo 8 bits härliga ljudeffekter.

Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHAHA! jag tror jenny kommer gilla det här inlägget :D bilderna vart skitsnygga.

2008-05-06 @ 19:08:46
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0