Makaroner är gott ja

Världens största häst har varit på ålidhem idag igen! Fick sånt sug efter att bli lika stor och stark som "Mammoth" så jag följde med TränarJonna på IKSU och körde min kropp helt slut på BodyCombat och Core! Svetten sprutade nästan lika mycket som den brukar göra på Jenny när hon har tränat! Jag kommer nog inte kunna gå imorgon.
Fast det skulle va rätt kul att följe med TränarJonna & Co på gymmet och "deffa pumpa och fitta" upp biceps och bröstmuskler lite.

Och på tal om bröstmuskler. Jag kokar just nu makaroner.
Och på tal om makaroner. Jag kan få mina bröst att röra sig med hjälp av mina bröstmusklerna. Ung sådär som karlar brukar göra när dom ska spela på sina!

Väldigt imponerande! Oja!


Kommentarer
Postat av: Viki

Tja syrran. Skrattade när du skriver att du kan röra på brösten med hjälp av brösmusklerna..... har du inte kunnat det tidigare??

2008-05-14 @ 16:40:07
Postat av: Helena

Va? Kan du det med? mina hoppar jättemycket ;)

2008-05-14 @ 19:39:06
URL: http://hemmarne.blogg.se
Postat av: peder

min snopp rör sig när jag tänker på älgjakt

2008-05-14 @ 21:56:10
Postat av: Jenny

vadå kan inte alla hoppa med brösten?

2008-05-15 @ 10:37:17
Postat av: Helena

haha! Va faan, jag som trodde jag kunde nåt som ingen annan kunde! Crap ;P

2008-05-15 @ 11:31:34
URL: http://hemmarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0