OOh, är det ur Billabong´s nya kollektion??



Igår fick jag skjuts av Jonna på cykeln ända från ålidhems centrum till IKSU! Hon är stark hon, den där Jonna! Sedan spenderade vi många timmar hos Erika med att traggla ihop våra 19 kronors tyger till snygga surfshorts. Blodprov togs(ofrivilligt) fefferonis käkades så att det brände i gomen...till och med i gomspenen. Hoppas bara den inte sväller upp och vill lägga sig och vila på min tunga som vanligt...lille Albert!

Idag har har vi varit "studentiga"(vart på systemet), kulturella(vart på bildmuseet) & Sportsliga(Sett UIK-Frankfurt).

Och nu försöker jag peppa mig inför Beach-festen ikväll hos Ida! Jag & Jonna ska vara sååå heta med våra morötter till ben, snygga självsydda 19 kr shorts och Solbrillor! Huuujedamig!

Nu ska jag lära mig lite finska så jag kan prata med utbytesstudenter ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

att jag sen skjutsade dig från nydala och hela vägen hem tycker jag var en större prestation. men alla skriken gjorde det roligt. :D

2008-05-17 @ 16:29:43
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Det var faktiskt lite morotsfärgade ben nu när du skriver det ;) Lycka till med finskan!

2008-05-17 @ 18:44:14
URL: http://sandrasandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0