trumvirvel....klänning

Har fått förfrågan om att lägga in dagens outfit! Och här kommer den...håll i er mina nära och kära...Helena har Klänning på sig! ;)


I onsdags hade vi fotoutställning på fotokursen. Evve Vann såklart ;) En stooor applåd till dej stumpo! Moha :D
Det fanns några rätt komiska bilder och några mindre. Vi fick tyvär bara en röst på vår fina tolkning av "komiskt".
Men vi gick mest runt och åt chips och drack dricka. Jag och Evve körde lite Lastbil också. Jag nitade så hårt att Evve höll på flyga fram i rutan, men som tur var finns det ju airbag! ;)
Sen gjorde vi prinsesskronor av våra plastglas.

  

Idag såg vi en kvinna som var hög på livet. Eller så var hon bara glad för att UB bjöd på gratis fika.

Fia har ju som tidigare sagts, fyllt hela 21 år och vi har slitit och stånkat med hennes underbara presenter. Här kommer resultatet som fick Fia´s ögon att tåras, hennes hjärta att sluta slå för några sekunder och hennes alltid öppna gap ännu mer öppet:



Jag har fortfarande inte hört något från Jenny i kvinnofängelset men jag hoppas jag kan återkomma med uppdateringar om någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0