-Staaad iiiiiii ljuuuuus-

Igårkväll tog Jag, Jonna & Evve en raggarsväng ner på stan för att leka med alla ljus som skulle finnas därnere. Vi hittade inte åt alla men vi såg iallafall den lysande tejpisbjörnen!
Som morsor på stan gick vi runt i våra vinterkläder och iaktog fulla 40-talister. När tårna var för blå gick vi in på Café Station och käkade blåbärs...Cheeeescake och blev imponerade av Jonnas snabbhet att dricka varm choklad med grädde.

Vad lärde jag då mig av denna kväll undrar ni nu?
Jag lärde mig:
-Att rådhuset kan ändra färg ganska snabbt
-Att Evve en gång i tiden slet av sin tunga för att hon ville slicka på is
-Att vänskapsband kan vara väldigt stora och långa
-Att isbjörnen är gjord av 1,4 Mil lång tejp
-Att jonna har vitast tänder
-Att Evve inte vet hur en död stålmannen ser ut när han blivit dödad av kryptonit
- & slutligen att Evve faktiskt inte blir bra på VARJE bild ;)



                

Kommentarer
Postat av: bitte

vilka fina bilder.kram

2008-11-16 @ 21:21:04
Postat av: Helenana

Tack tack! :)

2008-11-17 @ 17:17:14
URL: http://hemmarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0