En vecka av musik

Den här veckan har vi haft en uppgift i våran projektgrupp att fota instrument. Veckan har handlat mycket om musik. På morgonen när jag vaknat av "I kissed a girl" (vilket är min stora hat låt..därav valet att ha den som väckarlåt) har jag halvt haft ihjäl min stackars sony. Under fototagningarna har vi nötit (hahah så heter de ju inte) Hello Saferide inför Lördagen. Och sen har våran projektgrupp även varit i skolans Orkestersal och lekit (nä så heter de ju inte heller...)

Eftersom musiken hägrar i livet "Vad vore livet utan musik?" (PIk) så har jag satt ihop en liten video med fina musik stycken från mig och de i min omgivning. Lyssna och njut ;)






  



Kommentarer
Postat av: Jonna

fyfan vad fint, vi sjunger ju i stämmor och allt. jag blir tårögd.

2008-10-30 @ 21:27:33
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0