Skånsk Kväll På Maxi

Ibland finner Jag och Jonna det roligt att försöka prata "ful-skånska" med varandra och när vi väl börjat har vi lite halvsvårt att sluta. Vi tog en vit bil och åkte till Maxi för att köpa en slang till Jonnas cykel (förutom punkteringen är den lite halvtrasig pga en cykelfight). När vi gick genom Maxi´s dörrar så kom skånskan fram ur oss direkt och vi diskuterade varor hej vilt. 
   Vi stod och pratade nudlaarrrrr precis när jag tittar bakom mig en snabbis och ser där till min förskräckelse/tjusning, en liten flicka som står och ser...ja...rätt livrädd ut. Nu har vi säkert ärrat henne för livet när det gäller skånska/skåningar. Känner hur hornen växer i mig. Moha!

Vad får Jonna att tappa hakan?


Undra om miljonärer äter sånt här ris?

 
Haha!

Vi fann en Vän. Zebran, Gorilla. Som gillar att stöna.




Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHAHA vilken peddozebra!

2008-10-30 @ 17:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0