eLd-steg

Igår intervjuade vi Patrik från Boston Tea Party. Han var jätterolig. Som vanligt. Hade ögonen sådär upp i huvudet som han brukar, som att han typ tittar i taket. Hans ena hand gick jättefort runt när han förklarade, eller så pillade den på nallens (en fin nalle som sitter i sofforna i våran labbsal) öra sådär gosigt. Och han kunde inte riktigt sitta still när han berättade om helium och flytande kväve. Lite insider information fick vi också...! :O höhö



Jag tog även mod till mig att fråga honom om hur sockerbitar egentligen blir till och håller ihop. Den stora frågan i mitt liv. Som jag har googlat, ringt, fått broschyrer skickad till mig...men inget riktigt svar.
Patrik hade heller inte nåt klart svar. Han hade bara teorier. Men eftersom Han är en av mina stora Idoler så ska jag ta till mig de han sa: "Den här teorin är sann tills motsattsen är bevisad!"

Dagens BlondinHella:

En vacker diskussion om träning på MSN med Jonna ikväll (som sitter i vardagsrummet för övrigt):

Helena säger:

okey ja då hänger ja med på stepdance! :D

Jonna säger:

oj? :)

Helena säger:

Jadå, nå hänger ja med lite kanske iaf!

Helena säger:

kan ju typ kliva över brädan nu iaf

Jonna säger:

haha

Jonna säger:

ja o man kan ju skippa alla snurrar om man vill

Helena säger:

precis!

Helena säger:

oh ja vet ju va eldsaken är

Helena säger:

den hade ja kört förut o ja hoppade sådär högt

Jonna säger:

eldsaken?

Helena säger:

ja du vet typ eldhoppett eller nåt sånt

Jonna säger:

muahahaha

Helena säger:

eller ni coola folk kanske säger fire

Jonna säger:

L-steg?

Helena säger:

hahahhahahha

Jonna säger:

hahahahhaahahahaahaha

Helena säger:

jahaaa! ja trodde de hette eLd!!!

Helena säger:

ja tyckte ja va skitcool när ja gjorde eld

Helena säger:

men nu verkar allt lite mer logiskt

Helena säger:

eftersom man gör typ ett L

Jonna säger:

hahahahahahahahahahahhaahaha

Jonna säger:

ja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0