Mutta

På den här sidan kan man köpa mutt-ringar. De finns i olika former...precis som din och min mutta!

Vilken är du? :P




Dagens (eller gårdagens) BlondinHella:

Går lungt och sakta över den stora bron till Ön (där mitt jobb befinner sig). Spelar ett spel på min mobiltelefon för att fördriva tiden och nynnar vackert. DRRRAAAAAAAMMMPAANGSMÄLL!!!!
Helena (okey idag tänkte ja prata om mig själv i tredje person) börjar springa fort som fan o skriker...eftersom hon tror att bron tänker få för sig att rasa. Även om de hade vart närmare till "fastlandet" att vända om så fortsätter hon att springa och skrika för full hals. (ungefär som Phoebe i Vänner när hon springer) Efter FÖR många sekunder...kommer Helena på att det är -20 grader ute och bron knakar för att det är kallt......

Dagens Sockar:



Orsak till val: Inga kommentarer

Oh för er som inte märt det..så har det vart kallt..Sådär kallt att man får se hur bra man skulle passa i Grått/vitt hår:


Kommentarer
Postat av: Bitte

Orsak till dagens sockar ja det vet jag men ska kanske inte avslöja det,men det är ju inte för att du är färgblind i allafall.(ha ha) KRAM

2009-01-19 @ 08:54:44
Postat av: Guess who?

Ha ha ha! Du publicerade verkligen "Dagens sockar"!!! Sjukt roligt! Mer sånt åt folket och modebloggarna! :D

2009-01-20 @ 22:51:58
Postat av: sara solvik

hAha men usch, en "muttring" skulle inte jag vilja ha:Phaha

2009-01-22 @ 19:25:23
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0