Russinrumpor

Igår var de inte mycket som gick rätt!
-Videoredigeringsprogrammet
-Tog på mig nattjobb som råkade vara inatt (natten mot idag) och inte inatt (natten mot onsdag)
-Hann bli arg på vårdcentralen
-Jag är femtio mil för långt ner
-Bussen körde ifrån mig
-Rullar in i snödrivor med en cykel utan bakbroms
-Cyklar till ett job kl 00.00 på natten
-Det råkar snöa mycket så jag var dyngsur när jag kom fram till posten
-Googlat och diagnoserat
-Sitter vaken här runt 7 (nyss hemkommen från jobbet) och ska på skolan halv 9
-Betalade räkningarna

Så idag ska bli en riktigt bra dag, kanske rätt trött dag. Men bra! För idag är det en dag närmare helgen! ;)

 
Oh på tal om bananer! Vad händer egentligen med mäns bakdelar när de kommer över 40?
Inatt när vi har buntat posten har jag alltid hamnat bakom gamla karlar som går väldigt sakta. Finns de inget att göra och

klockan är 04.00 nånting är de väldigt lätt att fastna med blicken nånstans och idag blev de på karlarnas arslen.
Det är som att dom krymper ihop från att vara fina stora mogna vindruvor till att torka ihop till små russin.

hittade denna trosa på den här sidan. Ska lägga ett förslag i förslagslådan på jobbet att de här ska ingå i våran utstyrsel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0