Va är de för en dag?

Det är HELENAS födelsedag hurra hurra hurra! :D

Igår 23.30 låg jag och älsklingen i sängen o tittade på film när vi hör att ytterdörren går upp o någon går in i lägenheten...bada da da da da da da da..

Erica: Kommer det nån?
Jag: ja.....

Vi tittar på varandra för (de vi trodde var) sista gången.

Jag hann tänka på massmördare...kvinnohatande våldtäktsmän och Jason i fredag den 13:de.
Men in kommer Blonda Jonna och Mörka Evve...!

Normalt sett brukar vi ALLTID låsa ytterdörren men igår hade vi tydligen glömt det. Mina händer skakade 20 min efteråt och mitt hjärta har för evigt tagit skada.
Nåja, de dundrade o hade sig i lägenheten, gjorde kvällsfika och kollade facebook medan jag och Erica låg kvar i sängen o tittade färdigt på filmen. Prick kl 00.00 sjöng de för mig och sen försvann dom.

Japp...så var de morgon o jag var på väg ut genom ytterdörren. Då ser jag en cykel utanför huset med massa fjädrar o saker på så jag tänkte ju helt normalt.. "hm..nån måste fylla år idag"..
Kommer ner en halv minut senare och upptäcker: ba da da da da da, det är ju för helvete min cykel som är utsmyckad!! 10 min kvar innan skolan börjar så jag hoppa upp på cykeln och drog iväg till skolan.

Efter jag cyklat ett tag ( och fått väldigt konstiga blickar på mig ) kommer Bovarna..; Jonna och Evve körandes brevid mig på vägen och garvar och filmar (de hade tydligen också gömt sig i en buske och spiat på mig innan..)

Nu har jag iaf en väldigt vacker cykel! :D



Kommentarer
Postat av: Bitte

GRATTIS GRATTIS GRATTIS igen.Har pengarna kommit?Kram

2009-09-23 @ 14:37:51
Postat av: Viktoria Eriksson

Grattis min goa syster. Hoppas din dag varit bra!

Kul att du lagt ut nåt nytt på sidan, det var länge sedan. Kram kram

2009-09-23 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0