Buj Fjällen

Nu är det snart dags att dra på sig sina stadskläder igen, dvs; den kortkorta kjolen, högklackedojjen och hårförlägningen och åka den 3 timmar långa resan in till stan igen.
Jag har lagt ut mina HH vantar, understället och kådsalvan i skogen så jag hoppas någon polack hittar det i sommar/höst och kan ha användning av det när dom svettas o sliter för att hitta några ynka små blåbär för 6kr/L!

Igår gjorde jag och Ina en liten roadtrip till Borgafjäll och härskade i backarna! Så otroligt skönt o fint det var där uppe. Blev lite nostalgisk när vi åkte liften och fick lite små flashbacks till den gamla goda tiden när jag och Sara spenderade helger där uppe. Två tonåringar som försökte få napp i backarna.
-Sara, in med magen o ut med pattarna!

     

Jag ramlade faktiskt bara två gånger på hela dagen vilket måste vara rekord...fast egentligen fikade vi nog mest!

     


Idag känns det att man är halvvägs till 50. Nacken är stel, knänen värker och benen...ja dom går knappt att gå på!
Ser fram emot en varm säng och en bra film! Ohoo!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-24 @ 14:32:41
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: jannice

Jo... det är faktiskt sant. Jag kommer aldrig glömma den förvåningen när du ville gå..... superkonstigt!

2008-03-27 @ 08:48:21
URL: http://jannice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0