Glitterregn

Agh! Är jag den enda som irriterar mig på reklamen som är längst ner på MSN?! :O Om man sitter med en extremt seg dator och råkar föra musen över den för att trycka på en annan vacker liten flik så tar det 5 min innan den nya (ofrivilliga) reklamsidan kommer upp. 5 minuter att stänga ner den och 5 min till går åt att svära över MSN h!"#¤%&tet!!

Idag fick jag ett väldigt gulligt uppvaknande föresten! Citerar på ett ung. (ha ju "råkat" ta bort dom ur min mobil)

Sms nr 1; Glittrar
Sms nr 2; Det regnar glitter
Sms nr 3; Det glittrar jättemycket
Sms nr 4; För imorgon ska vi leka....och...
Sms nr 5; om man laddar sitt halebop kort med 200 kr får man 3000 gratis sms!

Tack Sofia För att jag fick vakna med ett stort leende!! :D Och vi SKA leka...lära oss Tango (eller nåt sånt), kolla på konst, utöva våran kreativa förmåga, kanske sitta på ett eller annat tak, titta på människor, säkert slicka på varandras ansikten och äta glass!

Fan...hade varit grymt gott med våfflor nu!


Kommentarer
Postat av: Fia

MSN reklamen hotar varje dag med att förstöra mitt humör. Jag vill dyyyyyyyda msnreklamen!!!

2008-05-24 @ 09:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0