Spotta i motvind

I motvind, storm och snöblandat regn gick jag, Jonna och hennes syster Stina ner på Maxi för att njuta av en Cheeseburgare och lite shopping på Maxi.

-FAAAN, jag glömmer jämt bort att man inte kan spotta i motvind!!
-Gjorde du det Helena?
-Jo...
-Vilken tur att du inte är kille...du skulle lungt vara en sån som stod ute och pinkade i motvind också!
-Hahaha! hm...ja faktiskt!

Efter att ha sålt mitt älskade Xbox för 200 kr mindre än vad jag hade tänkt, gick vi även på H&M för att försöka hitta en vårjacka åt mig. Men allt jag fann var en underbart söt liten sommarklänning till lilla Maja. Det var ju inte fy skam heller :)


Kommentarer
Postat av: Viktoria Eriksson

Hej, vilken söt klänning du har hittat. Den blir underbar till sommaren. Kram och sköt om dig.

2009-04-19 @ 20:34:49
Postat av: Helena

Ja den va jättesöt! :) Kraaam

2009-04-19 @ 20:59:11
URL: http://hemmarne.blogg.se/
Postat av: Bitte

GU va söt.kram

2009-04-19 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0