Bre Van De Kamp

Igår ville Jonna ha Semlor och eftersom inte jag går med på att köpa semlor (eftersom det är både mandelmassa och kardemumma i dom) så fick jag lov att baka egna goda till de små mattepluggartjejerna. Sedan ville dom ha mat så jag gjorde färsbiffar ala Helena medans Jonna & Evve fixade Potäterna och den goda såsen. Vi var värsta teamet.

Evve: Jonna kan du sätta på plattan?
Jonna: Helena kan du sätta på plattan?
Jag: Inga problem!
Evve: Fan va vi är bra på teamwork!!

Eliza var självklart med i vårat teamwork, men hon fungerade mer som ett mentalt stöd. (hon satt mest och slickade sig på golvet)

Evelina och Jag fick för oss att köra lite slow-motion-karate som vi brukade göra ibland och de resulterade i den fina bilden på henne nedan i mitten.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja du är som några stycken du hihi.Men blev dom goda,jag blir nästan lite sugen men vi äter inte sånt nu.Vi kämpar på med vikten.Kram

2009-02-19 @ 08:23:11
Postat av: Helena

Jo dom blev jättegoda! Vi fick tre var ;) Ni får väl göra fettfria semlor då! ;P kramar

2009-02-19 @ 12:26:58
URL: http://hemmarne.blogg.se/
Postat av: Bitte

Men du vi äter LCHF dieten så vi äter mycket fett och lite kolhydrater.Vi fick en kokbok igår som vi beställt och gud va mycket gott det fanns där.Men det blir dyrt verkar det som,men tappar man kilon så är det värt det.Kram

2009-02-19 @ 13:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0