Kendo=Blod

Igår såg jag och Jonna något helt otroligt. Vi såg en Kendo träning.
Filmade lite och har lagt upp ett litet klipp till er som jag absolut rekomenderar er att titta på!



När vi tittat några minuter på träningen orkade inte min näsa med nå mer och började pulsera ut blod. Gick in på toan o tröck upp en vit tuss med papper i näsan och fortsatte att stirra mig blind på dessa mörk klädda människor med jättekragar. Kände att blodet började sippra ut från min vita tuss så jag sprang in på toan igen för att byta papperstuss.
Då händer det!
Dagens Blondinpundare:

Pundaren som kommer ut från toaletten mitt emot mig (samtidigt som mitt papper sitter fast i en sträng med blod i min näsa): - Ehmnm...haaaru gjort illa däj!?
- Nej..jag blöder bara lite näsblod..
- Ahhh...men ru...äre slem o sånt som kommer också lr?
- hm..jo.. (blodet ramlar ner på mina byxor och ner på golvet)
- Hööh, haruuu haft den däär i näsan?! (pekar ner på golvet)
- haha..jo..
- Ah..men ruu..kyl med vatten...de ska hjälpa...lycka till

(då kommer räddaren i nöden Jonna in på min toa och skrämmer bort pundaren)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jag har hört av Jonna om de där träningarna men vi har inte lyckats pricka in rätt tid och dag när jag har varit där! :/ såg ju hur lustigt ut som helst, massor med screamgubbar som springer runt och slåss med varandra typ. Månne om det skulle fungera som gruppträningsform? Typ med en instruktör och att man fick låna sånadär kläder när man kommer dit? :) haha.

2009-02-12 @ 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0