ÄnGlAr - DeMoNeR - EmOs

Dagen började med några timmars funderingar och skratt angående Emo´s/Emo´n (ha ingen aning om hur man böjer ordet Emo). Funderingar som, vad skulle Emo ungar ställa för frågor till fysiker på universitetet?
"Hur många huvudvärkstabletter måste jag ta innan jag dör?"
"Hur djupt kan man skära sig i armarna utan att dö?"
"Hur många kilo smink kan jag ha på ögonen innan de börjar hänga?"
"Hur många blodsugande myggor krävs det för att tömma min kropp på blod?"

Väl hemma från Skolan började Jag och Jonna att dra barren från våran halvuttorkade julgran.
Jonna: "Kom o känn, du måste prova det här. Dra. Det känns såååå skönt"
Till slut såg vårat vardagsrumsgolv mer och mer ut som en gräsmatta. Min gamla My little pony fick beta ett tag. Då kom vi på den briljanta idén att skapa lite konst av alla barr. Oh så vackert det blev!




Vi var på väg att slänga ut allt barr. Men ville testa hur en människa skulle se ut med barr i ansiktet. Fungerar jättebra om man först smörjer in ansiktet med Body shops aloe vera hudkräm (som för övrigt luktar tapetklister).



Vi ville inte att det roliga skulle sluta. Sandra kom. Sandra är också Från Happis. Sandra tycker om att fota. Så det blev lek i mörker med mobilkameralampa och här är resultaten:

   
   

Sammanfattning: En rolig dag.
4 av 5 Toasters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0