"Vi är vänner, Vi är Friends" :P

Sitter återigen och funderar vid vilken tidpunkt i livet man träffar de människor som kommer finnas med en  hela livet. Ärliga, trygga i sig själva som inte vänder kappan efter vinden. Eller finns de några sånna kvar? Alla kanske redan är upptagna?

Tro inte att jag sitter och är bitter nu bara för att jag delar med mig av lite djupare tankar för en gång skull. Inte då! Jag har världens bästa vänner som jag förhoppningsvis kommer ha resten av livet. Det är bara synd att vi träffas allt för sällan och bor så långt ifrån varandra.

Just nu är jag nog mest less på all falskhet och svaghet. Ska bli så jävla skönt att skolan drar igång igen. Får börja på något nytt. Folk kommer tillbaka till stan. Lite mer ledighet utan jobb+skola att göra saker på.

Väna om det du har innan det är för sent.

"moralkärring"


Kommentarer
Postat av: Kattis

Bra tanke vännen! Jag tror att det alltid finns sådana människor eftersom det alltid finns sådana som känner som dig! Det gäller bara att hitta dem! :)

Ha det bra så ses vi snart! ;)

Kram

2009-07-29 @ 08:40:11
URL: http://labradorliv.blogg.se/
Postat av: Viki

Hej syrran, såna vänner hittar man oftast inte om man inte har tur. Såna vänner växer man upp med, dom man har med sig från barndommen och som fortfarande finns kvar som man kan tala med allt och ingenting om. Vänner från barndommen som funnits där så länge som du minns, dom är oftast äkta vänner! Kram kram vi ses snart!

2009-07-29 @ 13:26:36
Postat av: Jenny

Tjanare ru!

Tur jag kommer hem snart ...tror jag... låter som du har de lite jobbigt... tror du behöv mig. Vi ska se va vi kan göra åt saken.

Pöss

2009-08-02 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0