Helena lever The shining

Jag leker hemmafru i ett (om dagarna) tyst och stilla hem. Ungefär som i the shinging är jag isolerad under vintern i ett stort hus.
Som tur var har jag mitt lilla finger att prata med, Aurora heter hon. Vi har rätt kul om dagarna. Idag har vi haft kuddkrig (jag vann när det börja spruta näsblod ur aurora - DET KOM BLOD UR AURORA!), vi har haft mjölkrig, gått på promenad, lekt i snön och berättat spökhistorier för varandra.

Mitt på dagen kände jag ett stort behov av att gå ner på apoteket här i malmberget, så på med kläder och skor och iväg.
Det tar ca 10 min (om ens det) att vandra nerför de tomma vägarna ner mot centrum, oftast brukar jag iaf möta någon människa efter vägen...iaf en eller två bilar men idag var det helt tomt. Tyst. Jag väntade nästan på att det skulle komma en snövessla förbi med en synsk mörkhyad karl i men icket.

Nåja, jag och aurora tog oss till apoteket och hem utan att bli jagad av konstiga män med yxor iaf!

Nu är det bara 1½ timme kvar tills frun kommer hem och då kan The shining övergå till L word igen...hmm eller nåt sånt ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha nöörd!

de va nog bra du drog på apoteket

2009-03-20 @ 15:30:25
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Ronny

HEEEEJ! checka min blogg! Den suger ;D

2009-03-23 @ 22:48:57
URL: http://theblogsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0