Away

Följande veckor kommer mest bestå av, Jobb, jobb, Skola, jobb, skola, jobb, Mys med älsklingen, jobb, skola, jobb.
Jag får ont i huvudet av att tänka på det så nu slutar jag!

Hjärtat körde hemöver idag för en veckas arbete för att sedan joina mig igen till helgen med Schlagerkväll hos Jenny (?!) med alla vänner. Trevlischt!
Oh fasiken va tomt det är här, i min säng oh överallt när hon inte är här!
Men nu vågar iaf Jonna komma hem närsomhelst ;P

Se, jag är nästan som Oprah! Hittar possitiva saker i allt elände! ;)
Desutom har jag haft en jävligt bra vecka, med grillning, öldrickande på ballen, fångarna på fortet, massa mys, squash och annat gött :)

NU, Posten!

Adios Amigos


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaa det blir kuuul! :D

2009-05-11 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0