Mitt inte så vackra jag

Idag när jag kom hem från jobbet var jag uttråkad. La mig i sängen för att testa vad och hur mycket jag kunde göra med mitt hår. Detta är det fina resultatet.




Och igår när jag var hos Evve för att plugga (men hamnade på balkongen för att sola) somnade jag till ett tag. Min kära vän är inte en snäll vän utan tog tillfället i akt och drog fram sin mobilkamera för att filma mina underbara snarkningar. Det var bland det fulaste jag sett. Visste inte att man kunde va så grymt ugly när man sov. Tycker synd om dej Hjärtat! ;)


Kommentarer
Postat av: Viktoria Eriksson

Men syrran då..... vilka snarkningar, jag blir ju paff. Ha ha ja inte är du speciellt vacker när du sover, men du är ju desto finare när du är vaken. Kram på dig.

2009-05-20 @ 08:55:00
Postat av: Helena

hahaha! Ja tackar ja! :P Hoppas allt är bra med er! Kram o hälsa familjen

2009-05-20 @ 15:08:36
Postat av: Bitte

Ja det där känner man igen.Kram

2009-05-21 @ 09:47:45
Postat av: Jenny

Jaa hon är en darling lilla rut. Frågan är ju hur i fan man ska få henne tam? och ordningsam?



Vi har lite fullt upp idag tror jag. Kan ni komma i morgon eller är Erica borta då? Annars kanske ikväll? :)

2009-05-24 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0