Bilduppdatering

Midsommar firades lite på Gamlia där Leia INTE ville träffa hästen (hon såg den inte ens).

Getabocken var hon inte heller intresserad av

Det serverades en god jordgubstårta såklart

Mamma E Ville försöka få sig lite mys...hur det gick förtäljer inte historien

Midsommar avslutades med ett litet dopp i sjön

En vanlig dag var vi bort till Ersmak och lekte lite på ängarna

Svettades...

Och försökte ta fina porträttbilder men kameran envisades att ha skärpan på de fina smörblommorna istället för fina Leia

Så när vi kom hem till oss Testade vi en gång till med porträtten...men nu fokuserade kameran på de fina gruset..

Men väl uppe på en sten så fick vi till slut fokus!

En annan dag var vi ner till stranden och grävde (för det är det roligaste som finns, förutom att dyka med huvudet först ner i vattnet)

Och vi visade även hur fina vi kan vara när vi har blöt och grusig päls ;)

 

 

 

Vad visar resultatet av detta?! Jo, att jag har blivit en såndär som kan lägga in 100 bilder på min hund och de flesta bryr sig inte utan scrollar ner snabbt! ;)
Men nu är det faktiskt så att folk har ringt och klagat på att jag inte uppdaterat med några bilder på sistone så jag gör bara som jag blir tillsagt! :)


Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja jag har varit in då och då och kollat och sagt för mig själv:nähä inga nya bilder.Ha ha.Kram

2010-07-15 @ 08:48:10
Postat av: Bitte

Glömde skriva fina bilder

2010-07-15 @ 08:49:08
Postat av: Jenny

Åhhhh va fina bilder!!!! Vi måste fota när jag kommer hem!! Jag är så sugen... :D

2010-07-15 @ 14:02:27
Postat av: A Haklena

Jamen ja tackar ja! ;) Ni är ju så underbart snälla och söta! hihi

Klart vi ska fota Jenny, på nåt coolt och fint ställe, typ röbäcksgrottan ;);)

2010-07-15 @ 15:23:23
Postat av: Anna och Jens





Vi vill se massor av bilder....

2010-07-16 @ 20:41:19
Postat av: Marianne

Vilken underbart söt liten Leia!! Ska boka in min helg i umeå snart så kanske jag hinner träffa er innan hon blivit en stor hund :)

2010-08-08 @ 14:46:32
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0