Uppdatering med hjälp av bilder

Vi hade en grillkväll för några veckor sedan med några vänner. Vi hittade mina "fina" glasögon och alla ville testa dom. Här är resultatet och vi kom fram till att det kanske är dags för mig att byta upp mig!



Gizmo ville såklart vara med på de speciella bilderna också men han skippade glasögonen och visade sin finaste sida istället.



Vi har ätit mycket gott den senaste tiden tack vare våran underbara grill på balkongen.  



När Erica fyllde år fick vi besök av fina Jannice och några maxi människor. Erica fick planteringsvantar, frön och en blomlåda så nu sår vi massor av blommor till balkongen i sommar!
Evelina kom förbi en dag och såg ut som hon gör på bilden. Det handlar ICKET om hustrumisshandel! Det var nämligen deras vovve Aston som var lite för glad och råkade knocka henne i ögat med sitt huvud.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Men så mysigt det ser ut. Du har gjort ett bra jobb syrran :) Kram

2010-05-03 @ 15:55:22
Postat av: Jenny

Åh va fina bilder!! hahahaha fan va bananas vi ser ut!! Och Evve - what a fuck! Vilket jäkla blå öga! mohahahah. Längtar efter nästa get together!!! ;D PUSS

2010-05-04 @ 17:35:01
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad mysigt, jag vill också komma och pröva grillen =)

2010-05-05 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0