Hot Chipotle

Ännu en helg avverkad i Umestad! I lördags åkte vi först till Fridas 1 kvm stora lägenhet och satt som nypressade korvar tätt intill den skinnklädda väggen. Diskuterade livets stora frågor såsom fantasyböcker, om jag heter Orvar eller inte och militärsysslor, dvs att laga kopieringsmaskiner.
Sedan fortsatte våran lilla tillställning i ettans buss på väg in mot vasaplan. I bussen hände det så ofantligt mycket så jag slänger bara in några citat för att ni kan få en liten överblick:

"Värsta dealen, en cykel på köpet"
"Ursäkta att jag är så nära din penis"
"Jannice, Du är FETT gay!"
"DU är en tolkning, DU är en tolkning. Man kan ju tolka det!!"
"Du kan inte säga två saker samtidigt MANNET, DU är en tolkning, JAG är en tolkning, ALLA är en tolkning!"

     


("Jagad"?!) av en vakt utanför Operan så in tog vi oss snabbt! Fick blodig smak av Fias underläpp. Dansade. Svettades. Dansade uppe på en "halvväggsmajork". Sååå lång har jag nog aldrig varit nångång!! :O

 

Sedan var det då dags för Hot Chipotle på Max...OJ va ja kom att ångra detta beslut! Den fick mig för det första att missa sista nattbussen hem så jag fick dela taxi med två okända folk som skulle åt mitt håll. Sedan har den fått mig att må dåligt de sista två/tre dagarna! Ät ALDRIG Hot chipotle eller lökringar från Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0