"Trust No One"

Säger som i Arkiv X..."Trust No one"...Damn Mulder du är så jävla smart!

Nästan så jag saknar kvällarna jag låg i mitt lilla "flickrum" och höll hårt i täcket så jag snabbt kunde dra de över huvudet om det blev för mycket alienslime!
Oooh..eller alla svarta läckra maskar som kröp under skinnet på människor...eller kokonger med utomjordingar...döda grisar som började leva...oh herregud va jag saknar Arkiv X!

Sen va ja ju väldigt kär i Scully också..Oja! ^^
Lisa Marie Presley va ju också en kär favorit nu när jag är inne på favoriter...och jag tycker mig se en viss likhet mellan Gillian Andersson och Elvis lilla dotter. Kan vara näsan som är lik.
Nåja..jag är ju släkt med Scully (antar jag eftersom hon också har rött hår..och det verkar ju inte finnas så många av oss så därför borde vi ju vara släkt...kankse vi ursprungligen kommer från England?) så där rök ju den chansen! Fast om vi får barn så kan dom ju ändå inte få några missbildningar eftersom vi inte kan fortplanta oss på det "normala" sättet....ägg+ägg=obefruktad omelett!!

  

Fan de ä ju nästan så att känslorna kommer tillbaka ;)


Kommentarer
Postat av: Viki

Tja syrran, ja arkiv X var en av mina favoriter men jag var aldrig kär i Scully, har väl adrig haft den dragningen.......... hi hi men visst var hon läcker. Kram

2008-04-12 @ 21:57:58
Postat av: dana

Du måste skriva bloggar mer!
du skriver så lite!
kram lillsyrran dana.

2008-04-14 @ 14:32:19
URL: http://danis.blogg.se
Postat av: Jenny

fy tusan, här äre någon som jobbat ser jag ;)

2008-04-15 @ 09:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0