Tantorgasmer

Efter en middag på Maxim med Karin och Jonna (Åt upp 1/3 av Jonnas mat, min egen och Karins sallad. Hade även lite rännskit innan middagen) som resulterade i att jag inte riktigt kunde gå upprätt, utspelar sig denna scen:

H: Jag springer bara in på garnaffären en snabbis!
K: Vi stannar härute, jag ska röka.
Lyckas gå upprätt några meter in i butiken tills jag hör ett väldigt olustigt stön.
Den gamla tanten: åååooooooohschhhhååhhhh (rossligt med dubbelhakorna dallrande). Det här garnet har jag letat efter!
En gammal tants immitation av sin egen orgasm me löständer skallrande var mer än jag klarade av. Ryggen kröktes återigen. Går fram till disken och hukar mig lätt.
H: Hehe, ursäkta men jag är så jävla mätt!
Expediten: haha, vart har du ätit?
H: Maxim..
Expediten: Okey jag förstår ;)
Efter lite letande hittade jag de garner jag behövde och traskar med bubblande mage och blicken strängt fast vid ytterdörren, ut från affären.
Därute var det helt tomt.
"hm...Dom kanske gömt sig nånstans.."
Letar.
"Eller så har om blivit kidnappade..."
Tar upp mobilen och ringer Jonna medans jag lunkar iväg mot stan.
J: Hallå! haha
H: (Med tysk brytning) Var är ni, har ni blivit kidnappade?
J: Men vi är ju inne på affären (Som är ca 5 kvm stor) haha
Jag hör Karins ekane garv i bakgrunden medan de kommer ut från den lilla syboden.

När Karin sett att jag var på väg ut från affären hade hon (som i slow motion) sprungit efter mig flåsande (också efter den goda maten) skrikit Heeeeleeenaaaaaaaa!!!
Ingen respons från mig men från resten av butiken. Även den skäggiga-orgasm-damen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0