Mitt i Urskogen

Igår bar det iväg! 21 mil Med Bärgarn Benny och Hans söta lilla blonda fru Jenny. Resan gick fort, speciellt för Jenny som sov halva vägen men vaknade till av mitt lilla försök att hålla hennes Huvud upprätt med min ena vante! ;)

Försöker titta ut genom fönstret för att kunna ge er en väderrapport men det enda jag ser är en stor jävla snödriva + en liten bit av hundburen med de två damphundarna... ( som dregglade så pass mycket i mitt öra igår att jag tror jag är kraftigt vattenskadad för tillfället ) Men tror att det kan vara rätt blått på himlen och träden står väl där dom ska!
                                

                                          

Förra helgen tog Jag, Evve, Fia och Dogge oss en liten roadtripp med underbar (ehm) sommarmusik som Evve bränt ner. Dunka dunka ända till Vännäsby där vi följde efter en bil med en snowboard för att hitta backen där den Gällivarejohan åkte.
Efter snowboard SM åkte vi vidare till den gamla soptippen men även kallad Bräntbergsbacken för lite pulkrace och falukorvsgrillande! Underbart väder o roliga folk med galna upptåg, kunde inte ha blivit bättre! ^^
På kvällen for Jag, Evelina och Jenny till Idas helt otroliga Gangsta s fest på Ålidhem, drog några linor, rökte lite pipa, bytte kläder med främmande människor, drack häxbrygder, pratade med Indiska karlar och Dansade och skakade våra arslen på Corona! 

                
               
I Onsdags fick Douglas med mig på NH där det var internationella kvällen, vilket innebar 80% utbytesstudenter och i sin tur betyder många missförstånd! Men några öl drog vi i oss och resten av kvällen får förbi Historia ;P

                                                                           

Nu kom faster och farbror förbi så jag må gå och försöka vara lite social. Skepp ohoj o leverpastej!
Jag hoppas jag gjort dej glad nu Jonna när du återigen får ta del av mitt spännande liv ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0