Mor & Dotter

Ja, idag tänkte det bara handla om min Utvecklingsstörda Svarta Katt Eliza
-En trasig själ som hittat tillbaka till verkligheten-

Hon har varit med om allt från bankande i väggar med kattmatsburkar på huvudet, till att trilla från katträdet rakt ner på sidan. Man kan säga att hon gått den hårda skolan i livet!

Om hon skulle rymma från mig någon gång så känner ni igen henne på den säregna gångstilen, lite halvt hjulbent. Den gravida magen som inte är gravid men ändå hänger ner till golvet och hennes sexiga svankarstil.
När hon njuter av livet har hon tungan ute ur munnen och dreglet droppar ner mot marken.

När hon inte njuter av livets goda ting, som t ex att försöka ta livet av sig genom att ta satts och springa rakt in i väggar och symaskiner, så gillar hon att trampa sönder Saras (eller någon annan kvinnas) bröst.

Sådan Mor sådan dotter! ;)

         

Kommentarer
Postat av: bitte

Hon är väl inte utvecklingsstörd för det är ju inte du så att säga

2008-03-14 @ 19:28:13
Postat av: Anonym

Så att säga så såg jag en julbent katt i Vännäs.

2008-03-14 @ 21:19:05
Postat av: lilla My

glömde skriva mitt namn

2008-03-15 @ 10:54:02
Postat av: Erika

Söt kisse. Trots utvecklingsstörningen :P

2008-03-21 @ 15:37:39
URL: http://ikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0