Konst VS Hemlängtan

"Oboooooyyjj, vilket vacköörrt vääädöör. Soolen skinäärr idaaög"


Den meningen kan nog sammanfatta Helgen rätt bra! Nu har solen inte varit framme så mycket och det kankse har råkat snöa lite och varit svinigt jävla kallt. Men sinnesstämning var ungefär så iaf! Humöret på topp. Nysydda shorts, fejk solbränna och nya brillor! Livet leker & spelar fotboll med mig!


Grattis Ida! :D

I lördagskväll svängde vi förbi Födelsedagsbarnet Ida´s super Beach-fest. Därefter drog vi vidare i Evves raggarbil till Gamlia på 80-tals fest. Trevliga människor, bra musik och Brasiliansk dans! Mycket Trevlisscht!

    


Idag har bakisångerna varit starka. Alkoholens biverkningar såsom, njuront(av att vara otroligt pissnödig när man vaknar) pizzakäk (tills man ligger o vill dö på golvet) & ett antal spring på toa med touchdowns!
Runt 19 ikväll tyckte jag att det var nog så jag drog Jonna i Hårhääärna och tog med henne ut på en promenad i den "friska" luften. Vi gick förbi fantasihuset (konst på hög nivå) och jag passade på att leka kinesisk paparazzi!

     
  
Dinosarien i Ugnen är min stora favorit ;)

Så måste ja tyvär berätta att Conrad är död. Gravsättningen skedde ikväll.
"Av jord är du kommen..."




Jag har en grym hemlängtan. Pratade med Pappa idag (eller kanske Pappi på finska...orkar inte kolla upp). Saknar min kära syster. Bitte & Pappa. Ungarna. Måste försöka ta mig hemöver snart tror jag! Just nu får jag nöja mig med att sätta upp bilder på dom i taket ovanför sängen. Eller så kanske jag borde he upp en spegelvägg i taket!? Kan inte riktigt bestämma mig!

Idag blev det mycket bilder. Se och "NJUT"! ;)

hyvää huomenta allihop!


Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja du det skulle ju vara jätteskoj om du kom hem och
laga nån gomat,så jag fick lite ledigt.(hi hi)
Det finns ju några hemmifrån som jobbar i Umeå,så du kan ju fråga dem om du får åka med.Kram

2008-05-19 @ 09:11:56
Postat av: dogge

jag kanske ska fira midsommarafton i fantasihuset!

2008-05-20 @ 00:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0