Astma & Drogade läkare

Kvällen igår spenderades på Lassarettet efter att Ana fått astmaanfall. Kört i 100km/h till akuten. Stått och väntat på att dom skulle öppna ungefär 1 min. Kommit in och fått träffa läkaren. Fått sitt syre mätat. Fått puffa massa medicin. Börjat få konstiga utslag över armar hals och nacke.

En onykter/drogad man försökte få oss att tro att han var läkare.

Allt kan hända på Akuten...det är först nu jag förstår grejen med dokumentärer och lassarett!

Jag har nu införskaffat mig en ny dator. Så nu ska det bli liv i rutan här igen snart med uppdateringar om mitt underbara händelserika liv. Ehm.

Tack <3


Kommentarer
Postat av: Viki

Hello! Har du köpt en ny dator?? Vad blev det och köpte du den i stan? Kram syrran

2008-10-04 @ 22:47:30
Postat av: Helena

Jo! En Hp Pavilion DV5-1095 blev det. Köpte den på expert här i stan! :) Kraaaam

2008-10-06 @ 12:06:32
URL: http://hemmarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0