Två möten & Ett hav

Förra veckan var en väldigt intensiv vecka om jag ska titta på Kändisfronten. Jag fick stå "öga mot öga" med min ungdomskärlek, Kristin Kaspersen, under ett mjölkseminare på folkets hus. Jo det kan tänkas låta lite halvkonstigt, men det var faktiskt intressant att lyssna på både henne och dr kärlek.

Bara någon dag efter detta och många dagars ömkande över att jag Aldrig fått se Sverker "ska det va såhär, ska det det?" Olofsson, springer jag och Jonna förbi honom i MVG gallerian. Oj vilket ögonblick..(glöm inte att läsa med lite ironi i rösten) jag frågade Jonna om hon inte kunde ta kort på mig och Sverker (jag råkade ha min värstingkamera med mig och allt) men nej, Jonna vågade inte. HUR ska du någonsin våga ta Martas Autograf Jonna!? ;)

I Lördags var jag och Ana ut till havet/the ocean/vattnet/det vilda i holmsund och hoppade bland vågorna och kände oss livfulla. Väldigt rofylld dag! Oh yes!

Nåja, över till det väsentliga; Jobbet!
Igårkväll stod jag 4 timmar och sorterade blöta brev. Den sista timmen satt jag vid en dator för att koda postnr. Koda ett nr-stirra på skärmen där det står "vänta på nästa bild..."-koda ett till postnr-vänta 5 min....and so on...

Här kommer en lista på roliga saker folk stoppar ner i postlådorna på helgerna (och som vi får ta hand om på förskiljningen);

-En snusdosa (dock inget kvar)
-En blodig servett från sibylla
-Nycklar
-Id kort
-Glasspapper
-Flaskpost till Stadsministern
-Flaskpost med påhittad HIV smitta

             


Kommentarer
Postat av: Bitte

Tänk att du äntligen fick se din ungdomskärlek i "levande livet".kram

2008-10-27 @ 08:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0