Sundsvall - Utomlands

Fredag:
-Ankomst och det kändes som att jag var i "Utomlandet"
-Mat på resturang...Jag kom ihåg bordsskick men inte att man int får säga till kyparna att dom luktar gott

Lördag:
-Promenad med töserna runt på stan. (Med andra ord, myrorna, röda korset o andra second hand affärer där jag passade på att prova lite mössor)
-Fortfarande promenad på stan. Vart man än vänder sig var de fik och resturanger. Eller "vuxen-affärer".
-Lunch på Ett ekologiskt litet fik som hette nåt i stil med Fröken agda och tant sara. Där åt jag den godaste mackan jag nånsin ätit! Orgasmer hela dagen..ojoj.
-Ubbe stannade hemma och lagade iordning en tjäder åt oss.
-Iväg till krogen, lyckades ta oss in med hjälp av våra smarta hjärnor och långa ögonfransar när Jannice glömt sitt id kort hemma och det var 23 års gräns.
-Såg den bästa spelningen nånsin. Hello saferide. Underbart himelskt. Hade gåshud under hela spelningen. Så tittade hon ju såklart på mig hela tiden och såg väldigt kär ut. Ja..jag har den effekten på musikgenier som Annika Norlin ;) haha
-Vuxna som vi är så var vi hemma o låg i soffan o jäste innan kl 00.00

Söndag:
-Vila
-Tv repris tittande
-Vila
-Hämtmat på nån chip chop resturang
-Hemfärd som gick ovanligt fort tack vare min mobiltelefon!

Sammanfattning: En helt underbar helg med Ubbe stående mest i köket (där han är bäst). Skratt, prat och minnen. Lite alkohol. Spelning. Shopping och jävligt goda mackor!

Resultat: 5 av 5 äggmackor!




  
   
    
     
 

Kommentarer
Postat av: Bitte

Vilken mysig lägenhet de verkar ha.Kram

2009-02-10 @ 09:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0