"uiiiii, du har ju fiskblod i hela ansiktet"

Igår var en helt underbart mysig dag. Solen sken och jag låg i soffan och halvsov framför Oprah´s sex special om VULVOR då hjärtat komma hem några timmar tidigare, stressar upp mig, på me kläder, packa väskan och iväg till Hakkas för att åka ut med skotern för att fiska och grilla.

Skoterspåret var jättehoppigt så jag kände mig som en bumbibjörn där bak på skotern. Hade inte ätit så mycket till frukost så inget kom som tur var upp.

En fisk var fick vi iaf, men det blev mest grill och mys vid skogskanten.
Har smakat spiralkorv nu föresten! Riktigt gott, speciellt det tjocka skinnet ;)

När vi sitter vid elden och grillar får ja ett sms av jonna; "Alltså. Jag är beredd att hoppa ut genom fönstret. Varför måste det vara så jäkla svårt med programmering!? Vad gör du?"
Jag svarade att vi var ute i solen, åt gott, fiskade och myste.
Nästa sms från jonna; "Men KUL FÖR DIG :P jag vill dö. Det är nästan så man skulle kunna ligga med läraren för att bli godkänd. Okej kanske inte. Men nästan. Och då är det illa."

Som den underbara vän jag är skickade jag iväg ett mms när jag ligger vid elden och dricker choklad...har fortfarande inte fått nåt svar av Min kära vän än ;)
Så här jonna får du lite mer sköna bilder att titta på när programmeringen känns jobbig! :D

       




 


Kommentarer
Postat av: Jenny

höhö ännu en konstig rubrik!

Du är så elak med Jonnis, fy dig!

Lite elak med mig kan man säga också, jag vill ha korv - jag är hungrig.

2009-03-18 @ 12:42:54
Postat av: Jenny

joo men nu har jag fixat tfonen!! Tjihoo! eller något

2009-03-19 @ 18:31:11
Postat av: My :''>

Haha, den där drickan.. .den där blåa saken ^^ den är gooood (A)

2009-03-29 @ 14:49:53
URL: http://aandeerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0