Har(hopp) och Pippigult hår

Idag har jag och Jonna lekt runt på Iksu i två timmar. Deffat o peffat o pumpat muskler....OJ så blodådrorna har varit stora och pulserande! höhö
Sedan gick vi till kinabron för att ta fina kvällsfoton i solen...som hade försvunnit ner till kina när vi kom fram! Suck!
Då for vi hem till Evve istället och sov i hennes soffa.
När vi var på väg hem i mörkret och natten, kommer en hare springande för fulla muggar på motorvägen...jag försökte ropa på den på "samiska" för att få den att stanna men icket. Den sprang vidare mot....ja...antagligen sin död! Stackars Lille skutt!

Förutom det så gick arbetsintervjun hyfsat bra idag. De enda jag hade lite svårt att svara på var;
-Så vad är posten, för dig?
Mitt svar lät ungefär;
-Posten...man får brev..joo...Blir alltid lika chockad när jag beställt nåt ena dagen och har det i postlådan nästa dag!

En av mina brighta moments!
Ja just...jag är nuförtiden Gulhårig. Det är därifrån mina moments kommer nuförtiden! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0