Cykelmonster

Måste bara få uttrycka mitt lilla hat till cyklar, cyklister och cykelvägar. Tror nästan att cyklister har gått om mammor-med-barnvagn-på-gångvägen på min lista.

Har ni tänkt på hur otroligt fult det ser ut när man sittandes ner försöker cykla upp för en backe?!
Människorna förvandlas till små kutryggiga monster som sakta, sakta "vankar" av och an. Eller snarare juckar sig framåt i slow-motion.
Om det är soligt och man kisar samtidigt som man studerar cyklande människor i uppförsbackar så kan man nästan se håret växa bli tovigt och ställa sig rakt upp och små svansar växa ut där bak. Och vipps så har man små Cykelmonster/troll. Tror jag mest tänker på Dunderklumpen när jag ser dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0